Chilliburner
 
Viete že:
Zakúpite v lekárňach a predajniach zdravej výživy

Chilliburner

Prírodný prípravok z chilli papričiek podporujúcich chudnutie, spracovaný patentovanou technológiou do mikrokapsúl, ktoré chránia tráviaci trakt a ústnu dutinu pred podráždením. Účinok produktu je podporený inulínom z čakanky, ktorý pomáha kontrolovať vašu hmotnosť a pomáha udržiavať v rovnováhe vaše trávenie a peristaltiku.

 

Chilliburner:

  • podporuje chudnutie 
  • pomáha pri kontrole hmotnosti 
  • podporuje trávenie 
  • podporuje pravidelné vyprázdňovanie 
  • pomáha udržiavať zdravú črevnú mikroflóru

Efektívne chudnutie?

Dôležité je nielen schudnúť, ale váhu si po schudnutí aj udržať, preto vám odporúčame niekoľko rád, ktoré vám môžu podporiť vašu snahu schudnúť a udržať si ideálnu váhu.

  1. Nechudnite rýchlo
    Kto rýchlo schudne, rýchlo aj naspäť priberie a často aj niekoľko kg navyše (jo-jo efekt). Ideálne chudnutie je 2-4 kg mesačne.
  2. Chudnutie začnite detoxikáciou organizmu
    Prvým krokom je očista tráviaceho traktu a následná detoxikácia organizmu.
  3. Jedzte 5-krát denne malé porcie
    Ideálne je jesť každé 3 hodiny. Medzitým však už naozaj nič iné nejedzte. Metabolizmus stále pracuje, a tým je vaše spaľovanie omnoho rýchlejšie, ako keď jete iba obed a večeru, navyše ste potom už takí hladní, že zjete niekoľkonásobne väčšie množstvo, ako keby ste jedli pravidelne.
  4. Nedržte hladovku ani iné diéty - chudnutie sa dostaví
    Telo nebude dostatočne zásobené potrebnými látkami, neschudnete tuk, ale ubudne z vášho svalstva a hlavne si spomalíte metabolizmus. Potom už ani ďalšie zníženie príjmu potravy nebude viesť k chudnutiu, pretože spomalený metabolizmus ju nebude schopný spáliť.

    Ak by ste chceli urobiť zmeny vo svojom jedálničku prospešné pre vaše zdravie a chudnutie, robte také zmeny, ktoré nie sú drastické, dokážete ich dodržiavať dlhodobo a bez veľkého obmedzovania sa, resp. celý život. Neukrátite svoje telo o dôležité látky, váš metabolizmus bude stále pracovať správne a nedostanete sa do bludného kruhu chudnutia a priberania.
    • jedzte čo najviac zeleniny a ovocia
    • na druhom mieste by mali byť celozrnné obilniny a strukoviny
    • jedzte čo najprirodzenejšiu stravu pripravenú z čerstvých surovín
    • pozor na skryté cukry, tuky, soľ a konzervačné látky v spracovaných potravinách
  5. Dodržiavajte pitný režim, cca 3 litre denne
    Ideálna je čistá voda. Nepite sladené nápoje.
  6. Pridajte nenáročný pohyb
    Váš tep by sa mal pohybovať okolo 130 úderov za minútu. Vtedy sa spaľuje tuk. Ak cvičíte v oveľa vyššom tempe, nespaľuje sa už tuk, ale len cukor a po cvičení budete takí hladní, že prijmete viac kalórií, ako ste pri športe spálili a chudnutie sa nedostaví.

 

zatvoriť